a la italia

Paste cu piept de pui la gratar



Nu stiu cum va impacati cu pastele, dar eu ma aliez cu ele din cand in cand... si cum azi aveam un piept de pui si nu stiam eu ce sa pregatesc din el, am adoptam usor ideea unor paste cu sos simplu si piept de pui la gratar.





Pentru varianta mea de paste avem nevoie de:
  • 1 piept de pui dezosat
  • 100 g paste (de orice fel)
  • o cutie rosii
  • 20 g parmezan
  • ulei masline
  • 2 catei usturoi
  • busuioc
  • sare
  • piper

Cum procedam? 


Pieptul de pui il filetam sau nu, dupa preferinta si il punem pe gratar, il asezonam, si il lasam cate 3-4 minute pe fiecare parte. Dupa ce este gata il punem la odihnit intr-un vas acoperit.

Pentru paste:

Intr-un vas fierbem apa pentru paste. In momentul in care da in clocot adaugam sare (destula) adaugam pastele si fierbem cu 1-2 minute in minus fata de timpul indicat pe pachet, pentru a obtine pastele al dente.

Punem intr-un alt vas pe aragaz putin ulei de masline, adaugam usturoiul, rosiile in sos, busuiocul si fierbem pentru 3-4 minute; peste acest sos punem si pastele.

Pentru a monta farfuria, asezam pastele, razuim parmezanul si punem fasii din pieptul de pui pregatit.

O reteta, cred eu, foarte simpla si cu un gust nemaipomenit. 
Daca nu sunteti amator paste cu carne de pui fiarta in sos, atunci incercati aceasta varianta si cu siguranta o veti repeta. 



Si la fel ca si orice reteta puteti opta pentru combinatii: sa marinati un pic pieptul de pui cu suc de lamaie, ardei iute, chimen, busuioc, ulei masline SAU sa schimbati sosul pentru paste. ORICE are gust si arata bine e VALABIL :)



Comments

  1. hhhmmm, ce bine arata aranjata in farfurie, cred ca are un gust delicios si apetisant, frumoasa combinatie intre culori si ingrediente, foarte reusita ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. gustul e foarte bun. pastele se completeaza foarte bine, dupa parerea mea, cu carnea facuta la gratar. :)

      Delete

Post a Comment

Popular Posts