peste la gratar si cartofi cu seminte...pranz tarziu



Peste la gratar si cartofi cu seminte



 Astazi nu am reusit sa luam masa la ora de pranz...asa ca am pregatit ceva pentru un pranz tarziu. M-am gandit ca un peste la gratar ar merge foarte bine cu cartofi...dar pentru a da un plus cartofilor cred ca niste seminte ar fi minunate. :)







Pentru varianta mea de pranz tarziu avem nevoie de:

  • peste  (am folosit macrou)
  • cartofi
  • ulei de masline
  • rozmarin
  • praf de chili
  • seminte de chimen
  • seminte de in
  • usturoi verde
  • iaurt
  • zeama de lamaie
  • sare, piper.

Cum procedam?


Foarte simplu, pestele il pregatim si il punem pe gratar. Cartofii dupa ce i-am curatat, ii taiem cuburi de 1-2 cm, ii punem la fiert pentru 10 minute, dupa care ii tragem la tigaie in ulei de masline. Adaugam peste cartofi doua fire rozmarin, praf de chili, sare, piper, seminte de in si semintele de chimen. Cand cartofii au prins o crusta aurie sunt gata. 





Pentru a servi noi am ales un sos simplu cu usturoi verde (profitam cat e pe piata). Un iaurt (150 g), il amestecam cu 2 fire de usturoi tocat si zeama de lamaie dupa gust.


Mai simplu de atat nu se poate. :)




Comments

Popular Posts