Salata mixta


Salata mixta



Consistent..acesta este cuvantul care descrie aceasta salata. E o combinatie care mie imi place si care este la indemana oricui, spun... Sa vedem ingredientele. :) 




Ingrediente:

  • 10 cartofi (un pic mai mari decat o nuca) sau 5 cartofi mai mari
  • 200 grame peste afumat (macrou, hering, pastrav etc)
  • 2 linguri maioneza de casa (cred ca ar merge si un iaurt grecesc)
  • zeama de la 1/2 lamaie
  • 1 morcov
  • 1 ardei rosu
  • 100 grame telina
  • 2 fire ceapa verde
  • 1 legatura patrunjel
  • 4-5 frunze de salata (pentru baza la o farfurie)
  • sare, piper
  • seminte de in (optional)



Cum procedam?



Pentru inceput spalam cartofii si ii punem la fiert (in coaja). Dupa ce au fiert lasam sa se raceasca complet.

Telina si morcovul le taiem julien si ceapa rondele mici. Pestele il curatam de piele si il taiem fasii de cca 1cm. 
Intr-un bol punem maioneza, cartofii (pe care i-am curatat de coaja si i-am taiat bucati potrivite), zeama de lamaie, sare, piper, morvocul, telina, ceapa, patrunjelul tocat si omogenizam. Adaugam si bucatile de peste si mai amestecam foarte putin.

Pentru a servi rupem frunze de salata (eu am avut varza de china pe care am taiat-o fasii) le punem pe farfurie, (ca si baza) punem cateva picaturi de lamaie peste, dupa care adaugam salata si mai punem 3-4 fasii de peste daca dorim. 
Pentru decor am folosit seminte de in, dar foarte bine ar merge si cateva seminte de chimen.

:)


Pentru 4-5 persoane aceasta salata este suficienta si va potoli foamea pentru cel putin cateva ore :). 




Comments

Popular Posts