gustare rapida


Branza de capra si nuci



Cunoscatorii stiu despre ce vorbesc...adica iubitorii de branza de capra nu au nevoie de nicio explicatie :D.
Ma declar vanator de oferte (branza achizitionata la super-mega oferta) si cu greu imi scapa ceva, astfel ca m-am rasfatat vreo 2 saptamani cu felii de paine prajita, branza de capra, rosii si acum nuci.
Pentru a incepe ziua e ideal...pentru ca tine de foame pana la ora pranzului, fara nicio problema. 
Am devenit FAN branza de capra acum 7 ani, cand am incercat-o pe pizza, la cantina universitatii din Franta.
Mi-a placut enorm, dar cand am revenit in tara nu am gasit branza de capra in marketuri ori daca era in niciun caz nu ma scoteau banii din casa ca sa dau 20-30 lei/200 g.
Acum, dupa ce magazinele gen market, hipermarket au invadat precum turcii...gasim destul de usor oferte..pentru un pic de rasfat :D.

;)


Astfel ca pentru o gustare rapida ori mic dejun satios, prajim paine (eu folosesc o tigaie grill, in care pun si cateva nuci pentru a se rumeni).
Pe painea, astfel prajita, intindem branza, punem nuci si/sau rosii taiate cubulete cu putina sare, piper, ulei masline si busuioc verde.

In concluzie: branza de capra, paine prajita, nuci, rosii, busuioc...ce mai trebuie?! nimic...ehhh..o cafea buna!!!

;)






Comments

Popular Posts