orange curd (crema de portocale)


Orange curd
(crema de portocale)



O reteta care are ca si sursa de inspiratie internetul, dar care cu siguranta are si amprenta mea.
:)
Acest orange curd, are la baza oua, zahar, suc proaspat de protocale si unt. E o reteta simpla dar care necesita putina rabdare, intrucat trebuie sa o pregatim la bain-marie si trebuie sa ne "lipim" de aragaz timp de cca 20 minute.
Aroma pe care o dobandeste aceasta crema vine cu siguranta de la coaja de portocala.


Ingrediente pentru cca 500 g crema:
  • 4 oua
  • 180 g zahar (am combinat, brun -50g cu alb-130g)
  • 200 ml suc de portocala
  • coaja de la o portocala
  • 120 g unt moale


Spargem ouale si le punem intr-un bol rezistent la caldura, impreuna cu zaharul si omogenizam bine. Adaugam coaja de portocala, sucul si jumatate din unt. Amestecam si punem la bain-marie. In tot acest timp amestecam fara oprire(cca 20 minute), pana compozitia capata luciu si se ingroasa usor.
Cand este gata dam deoparte si adaugam restul de unt.
Punem peste suprafata cremei o folie (pentru a evita formarea unei pojghite) lasam la racit dupa care punem la frigider.
La fel de bine cand este gata putem pune compozitia intr-un borcan sterilizat si pastra la frigider.

Eu am folosit aceasta crema la pregatirea unor cupcake-uri.






Comments

  1. eu cred ca as manca-o goala, simpla, asa cum eea, in starea ei cremoasa si lichida..arata super excelent de sweeeet :D

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts