cupcakes...asa le vad


Cupcakes cu ciocolata, mascarpone si mure



Cand vine vorba de cupcakes parca imi zambeste inima...de ce?! poate va intrebati!?...pentru ca acest dulce, dupa parerea mea, e foarte complex (deci nu complet). 
Si ar mai fi un motiv: am prins tare drag de ele.
Are tot ce-i trebuie: blat, frosting (in orice combinatie dorim), fructe, bombonele, pasta de zahar, figurine din wafe...orice.
Un alt motiv ar fi timpul redus de pregatire. La inceput poate fi un pic ciudat...cand ne uitam la ceas si observam ca am petrecut mai mult de 2 ore pana am facut o duzina de cupcakes.
Dar dupa ce deprindem miscarile, totul merge rapid si constantam ca e un mod foarte placut de a pregati ceva dulce, gustos, si foarte prezentabil pentru cei dragi.
Eu sunt abia la inceput...nu am o pregatire de niciun fel, de fapt toata pregatirea mea profesionala nu are legatura nici macar cu bucatarie.
Dar probabil totul vine din dorinta de a face ceva care imi incanta sufletul.
Recomand celor care nu au incercat, sa nu ezite si sa cumpere ori sa pregateasca, chiar ei, aceste minunate "prajituri in cana" (dupa cum bine stim ca s-ar traduce pe limba noastra).

In cele ce urmeaza am sa va prezint "vedeta" inceputului de luna februarie.




Ingredientele si metoda de pregatire le gasiti AICI.
O sa spuneti..."pai in loc de visine punem mure...nimic interesant"..nu e chiar asa...pentru ca visinele, dupa cum stiti, sunt acre, tenta lor e racoritoare, in schimb mura nu e la fel de acra...si in combinatie cu ciocolata, fiecrare din cele doua, au un gust diferit.

Bine...cam atat cu vorbarie...si ne "vedem" la urmatoarea postare de pe blog.

Astept comentarii, critici si orice aveti sa-mi spuneti aici pe blog, ori pe pagina de facebook Alldayspice.

p.s. Am uitat sa va spun ca de aceste cupcake-uri s-au bucurat doi participanti la micul concurs de pe pagina de facebook.
Poza spune totul.


Comments

  1. te astept la o noua provocare culinara: http://www.stefyharnicutza.blogspot.ro/2013/12/weekend-cu-spor.html

    ReplyDelete
  2. poza chiar spune totul...asa va fi si cand le voi avea si eu in fata, devorate instantaneu :D

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts