Simplu: tort si cupcakes


Simplu: tort si cupcakes



La ce a mai lucrat AllDaySpice in ultimul timp...?
Cine e la curent cu pagina de facebook a blogului cu siguranta stie tot ce postez legat de activitatea noastra.
Dar sa punem la curent si pe cei care nu urmaresc aceasta pagina (ori nu au cont pe facebook) si citesc postarile direct de pe blog.






In luna ianuarie am avut o aniversare in familie si am pregatit un tort simplu, cu visine si crema de mascarpone cu frisca.
Am tinut sa-l ornez lejer, fara briz-brizuri...doar sa pun ceva facut manual, din hartie si cateva bete.
A iesit FENOMENal de bun...foarte lejer si recomand oricui sa foloseasca visine atunci cand nu vor un desert incarcat (ca si gust).



Daca vrei sa  pregatesti acest tort, reteta de blat o gasesti pe blog si crema e facuta din mascarpone, frisca naturala batuta, zahar pudra (miere), vanilie.


In aceasta luna, ce tocmai se incheie, am facut cupcake-uri. Ultima transa a fost pentru oameni dragi mie...la cererea unei prietene am facut cupcakes cu crema de portocala, cu mure, cu visine, cu migdale si ciocolata.
Au fost incantati, au savurat pe deplin deserturile si ma bucur enorm de mult.










Pe viitor vreau sa ma canalizez cat pot de mult pe aceste minunatii: cupcake-urile.

Am in plan si realizarea primelor whoopies (prajiturele mici, sub forma rotunda, lipite cu crema).


Sa fim sanatosi si sigur vom realiza cat mai multe lucruri.




Comments

  1. La cat mai multe asa minunatiiiii delicioase!!! Gabriela.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts