Cheesecake cu branza homemade

Cheesecake cu branza homemade



Un cheesecake simplu dar cu un gusssstttt.... foarte bun e prea putin spus.
Din fix 2,5 litri de lapte am obtinut 500 g de branza cu o textura asemanatoare urdei. 
Am pus mana si in 15 minute am pregatit totul pentru a pune cheesecake-ul la cuptor. Am asteptat vreo 1h si 30 minute (copt la bain marie), dupa are l-am lasat pana a 2-a zi la racit.
Tras in ciocolata si cu cateva capsune a fost un minunat desert timp de 2-3 zile.



Am folosit: 500 g branza, 3 oua medii, 80 g zahar pudra, 100 g biscuiti, 30 g miez de nuca, 70 g unt, semintele de la o pastaie de vanilie, scortisoara, coaja de la 1/2 lamaie, 200 ml frisca lichida, 1 lingura amidon.

Am maruntit in robot biscuitii+nucile, am adaugat scortisoara, untul topit, am omogenizat, dupa care am tapetat baza unei tavi de 20 cm, cu acest amestec. Am dat la rece cca 30 minute.

Intr-un bol am pus branza, zaharul, ouale, vanilia, scortisoara, coaja de lamaie, am omogenizat dupa care am turnat frisca lichida si amidonul. Se amesteca bine de tot se toarna amestecul in forma si se pune la copt, la bain marie cum am spus si mai su,s cca 1h si 30  minute la 180 C. Acum depinde de fiecare cuptor in parte si de diminesiunile tavii folosite.
Bain marie = punem tava cu cheesecake intr-o tava mai inalta si turnam apa clocotita pana pe la mijlocul formei.

Se lasa la racit, de preferat, pana a doua zi si se orneaza cu ciocolata (120 ml frisca lichida se aduce la pctul de fierbere dupa care se adauga 1 lingura de miere si 80 g ciocolata neagra. Se lasa 1-2 minute dupa care se omogenizeaza).
Cheesecake-ul se pune pe un gratar si se toarna ciocolata exact pe centrul acestuia. Se va observa ca aceasta tinde spre margini si va acoperi intreg cheesecake-ul.
Servit alaturi de capsune sau orice alt fel de fruct e minunat de bun. 






Comments

Popular Posts